PDF | Print | E-mail

User Rating: / 0
PoorBest 

Treating Vitamin D Deficiency With Supplements Significantly Reduces Heart Disease Risk,

New Studies Demonstrate...

Preventing and treating heart disease in some patients could be as simple as supplementing their diet with extra Vitamin D, according to two new studies at the Intermountain Medical Center Heart Institute in Murray, Utah.


Researchers demonstrated the link between vitamin D deficiency and increased risk for coronary artery disease. These new studies show that treating vitamin D deficiency with supplements may help to prevent or reduce a person